cum-sa-iti-pui-pofta-in-cui

Cum sa-ti pui poftan-n cui!

Daca tanjesti dupa o prajitura sau un munte de cartofi prajiti, amana satisfacerea acestor bombe calorice dupa participarea la o ora, doua de Kangoo Jumps.

S-ar putea sa scapi usor, sau mai bine zis usoara! Motivul? Sportul, sau mai bine zis Kangoo Jumps te ajuta sa tii mai bine in frau poftele culinare nesanatoase.

Daca ne este foarte greu sa ne punem aceste poften-n cui, le putem pacali cu ajutorul urmatoarelor alimente:

  • Merele: sunt excelente pentru a reduce senzatia de foame datorita fibrelor solubile pe care le contin; un consum regulat de mere ajuta la reglarea nivelului de glucoza din sange, impiedicand instalarea diabetului; de asemenea ajuta si la cresterea nivelului de energie;
  • Ardeiul iute accelereaza metabolismul si procesul de ardere a caloriilor si te poate ajuta sa „iti pui frana” atunci cand iei masa, scazand astfel sansele de supraalimentare si obezitate;
  • Ghimbirul stimuleaza digestia, calmeaza crampele stomacale si reduce senzatia de foame;
  • Migdalele sunt pline de antioxidanti, vitamina E si magneziu, elemente esentiale pentru mentinerea starii de sanatate si care suprima pofta de mancare;
  • Ceaiul verde reduce pofta de dulce sau sarat iar antioxidantii din frunze impiedica dezvoltarea celulelor grase din tesuturi, reducand astfel depozitele de grasime. De asemenea, regleaza nivelul de zahar din sange si „infraneaza” senzatia de foame;
  • Ovazul contine carbohidrati cu eliberare treptata in organism si te face sa te simti satula chiar si la cateva ore dupa ce l-ai consumat la micul dejun, de exemplu. Pe langa asta, ovazul este bogat in fibre care ajuta la un tranzit intestinal sanatos si favorizeaza eliminarea toxinelor, impiedicand in acest mod aparitia bolilor cardiovasculare si a depunerilor de colesterol „rau” pe arterele de sange;
  • Sucul de legume (morcovi, telina, sfecla, castraveti, rosii, etc.) este foarte sanatos si plin de vitamine, antioxidanti si minerale, care ajuta la energizarea, tonifierea si detoxifierea organismului;
  • Legumele verzi au mare valoare nutritiva, putine calorii si tin de foame, asa ca nu le evitati sub nicio forma;
  • Semintele de in reprezinta o combinatie perfecta de acizi grasi si fibre solubile, care ajuta la controlarea senzatiei de foame; le poti adauga in iaurturi, salate, etc.;

Lasă un răspuns