Dulciuri sanatoase! Imposibil dar adevarat!

Suntem inconjurate de bomboane frumos colorate, tablete de ciocolata ispititoare si mii de prajituri si prajiturele, iar dietele par imposibile, nu-i asa? Ei bine, exista alternative!

In primul rand trebuie sa intelegem ca dulciurile sunt excluse din dieta deoarece nu reprezinta altceva decat calorii „oarbe”, „goale” care nu aduc niciun beneficiu organismului nostru pentru ca nu contin niciuna dintre substantele nutritive esentiale corpului uman precum fibre, vitamine si minerale.

Iata cateva sfaturi si trucuri, astfel incat dulciurile si dietele sa se armonizeze:

  • inlocuieste dulciurile din supermarket cu alimente ce contin zahar natural: fructe proaspete, miere, fructe uscate (stafide, smochine, caise, curmale);
  • in loc de ciocolata obisnuita, mananca doua patratele de ciocolata neagra, pentru ca este mai fina si mai sanatoasa datorita cantitatii mici de zahar pe care o contine si poate deveni unul dintre aliatii tai in dieta de slabit;
  • obisnuita inghetata poate fi schimbata cu fructe proaspete, taiate cubulete, inmuiate intr-un iaurt cremos, apoi inghetate;
  • fructele combinate cu putina miere si asezonate cu alune, caju sau nuci sfaramate sunt o alternativa mult mai sanatoasa la dulciurile cumparate si nu iti vor pune in pericol dieta;
  • renunta la bauturile racoritoare in favoarea sucurilor naturale preparate prin stoarcerea fructelor proaspete;
  • renunta la zaharul alb si cumpara zahar brut (brun).

Dulciuri putine, dar bune! Atunci cand urmezi o dieta si simti nevoia de ceva dulce, te poti rasfata putin; nu dulciurile in sine sunt problema, ci cantitatea prea mare in care ele sunt consumate.

Cantitatea este cea care face diferenta atunci cand vorbim de dulciuri si diete.

Lasă un răspuns