Mici trucuri pentru o digestie usoara dupa o masa copioasa!

Mici trucuri pentru o digestie usoara dupa o masa copioasa!

Perioada sarbatorilor de Paste reprezinta un bun prilej pentru a fi alaturi de cei dragi, de a ne revedea rudele si prietenii. Adeseori acest lucru implica mese copioase, de pe care, conform traditiei, nu trebuie sa lipseasca ouale rosii, carnea de miel, cozonacul, pasca si vinul rosu.

Trebuie insa ca, inainte de toate, pentru a ne bucura din plin de farmecul acestei sarbatori, sa invatam sa fim cumpatati, sa ne ridicam de la masa cand simtim senzatia de satietate, sa nu continuam pana avem impresia ca plesnim.

In cazul in care nu reusim sa ne stapanim poftele, va propun cateva alimente ce ne vor ajuta sa „respiram”.

Ananasul

Este bine sa consumam cateva felii delicioase dupa fiecare masa. Va vor ajuta sa suportati mai bine” chinul” la care v-ati supus de buna voie dupa ce ati mancat de-a valma friptura, oua si cozonac, o adevarata bomba atomica pentru ficat.

Kiwi

Tot la capitolul fructe care aduc numai beneficii, trecem si kiwi, bogat in vitamina C. Si acesta poate fi o gustare racoritoare intre mesele pline de grasime, maioneza si iepurasi de ciocolata.

Apa cu lamaie

Este bine s-o consumam dupa ce se termina sarbatorile, dimineata pe stomacul gol; stomac care are si el nevoie de un respiro serios dupa ce l-am garnisit cu grasimi si dulciuri.

 

Lasă un răspuns