Sauna uscata: terapie si rasfat!

Sunt sigura ca ati descoperit si singure sauna uscata, dar stiti cate benefeficii minunate are acel colt placut si calduros din vestiar, mai ales dupa antrenamentele noastre energice de Kangoo Jumps?

Sauna uscata este o adevarata placere atat pentru trup, cat si pentru suflet: ne ajuta la detoxifierea organismului, stimuleaza imunitatea, combate stresul si oboseala.

Caldura are rolul de a relaxa muschii, motiv pentru care este deosebit de recomandata dupa un antrenament intensiv. Transpiratia indusa va elimina toxinele din organism.

Ai grija sa te hidratezi! Cu cat vei bea mai multa apa in timpul sedintei de sauna cu atat vei transpira mai mult si vei elimina mai multe toxine.

Sauna este foarte indicata ca terapie in formele usoare de dureri musculare si de ligamente, reumatism. Efectul tonifiant este de un real ajutor in tratamentul insomniilor, stresului, depresiei. Este si un antrenament cardio pentru inima. Odata cu cresterea pulsului in timpul sesiunii de sauna, iti vei creste si nevoia de oxigen. Rezultatul va consta intr-un antrenament al inimii in timp ce aceasta iti va pompa sangele prin organism.

Cateva sfaturi utile:

  • Ia cu tine doua prosoape: unul pentru a-l pune pe bancuta, ca sa eviti contactul acesteia cu pielea (din motive de igiena, dar si pentru ca e fierbinte), si unul care sa-ti protejeze parul!
  • Bea in permanenta cate putina apa, pentru a preveni deshidratarea si a stimula transpiratia!
  • Nu intra in sauna machiata! La caldura, porii se dilata, iar fardurile provoaca iritatii.
  • Dupa sauna, fa un dus caldut si unge-te cu o crema hidratanta.

Daca tot suntem in deplasare, eu zic sa profitam!

Lasă un răspuns