Trucuri simple, dar cu efecte pe termen lung pentru o viata sanatoasa!

Daca ti-ai propus sa slabesti X kilograme in noul an, iti propunem cateva alimente pe care daca le introduci in dieta ta zilnica vor da roade pentru silueta ta de vis.

Aceste alimente combinate cu Kangoo Jumps vor face minuni atat pentru sanatatea ta fizica cat si psihica!

Avocado:

  • face parte din categoria grasimilor bune mononesaturate;
  •  o jumatate de avocado aduce un aport de 10 grame de grasimi sanatoase si impiedica acumularea grasimii in jurul taliei.

Ceaiul verde:

  • consumat inainte de masa iti suprima pofta de mancare;
  • este satios si te va tine departe de frigider;
  • stimuleaza metabolismul

Ovazul:

  • scade colesterolul “rau” si lupta cu grasimile;
  • bogat in fibre, perfect pentru un mic dejun sanatos, deoarece amelioreaza confortul digestiv si te scapa de senzatia de balonare, constipatie;
  • iti asigura energia necesara peste zi.

Ardeiul iute:

  • te ajuta sa mananci cu masura;
  • Gustul picant al ardeiului iute este dat de o substanta fara miros numita capsacina, ce are capacitatea de a reduce apetitul si de a accelara metabolismul.

Uleiul de masline:

  • foarte bogat in polifenoli, substante care au efect anticancerigen;
  • contine grasimi mononesaturate ce se descompun repede in organism si iti furnizeaza energia zilnica.

Grapefruitul:

  • are putine calorii;
  • este foarte satios datorita fibrelor pe care le contine;

Bea o jumatate de pahar de suc cu o jumatate de ora inainte de masa si vei consuma o cantitate mai mica de calorii in timpul mesei.

Quinoa:

  • trebuie sa faca parte din planul alimentar al oricarei persoane care doreste sa slabeasca (o cana de quinoa contine 8 grame de proteine, 5 grame de fibre si este la fel de usor de gatit precum orezul);
  • este bogata in substante nutritive, zinc, seleniu si vitamina E.

Kangoo Jumps:

  • antrenament ce reduce grasimea din organismul tau; iti tonifica bratele, picioarele, coapsele, abdomenul si soldurile, iti creste agilitatea, iti intareste muschii, iti imbunatateste ritmul cardiac;
  • te ajuta sa-ti revigorezi corpul atunci cand esti obosita;
  • te ajuta sa fii intr-o stare buna de sanatate.

27

Lasă un răspuns